(Android/iOS) Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning fuskkod för många primogems
Mar 15, 2022 17:02:04 GMT
Post by anresetimkurt on Mar 15, 2022 17:02:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod för många primogems ▞▞▞
▞▞▞ Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning 2022 version ▞▞▞
Allt är okej mer än tillräckligt för en nybörjare som är mycket bättre än andra appar, men det enda som krävs för alla användare är bara en extra whiteboard för att träna på att skriva med i appen och detta kommer att uppfylla alla behov. Och kommer att få 5 ⭐⭐⭐⭐⭐.
Älskar den här appen! Perfekt för att lära sig bara symbolerna eftersom det är enkelt och du kan öva på vilken som helst av dem så många gånger du vill. Jag skulle kanske lägga till långa konstanter och ett alternativ för att här symbolen varje gång du ritar den och eventuellt mindre tillägg, men det är mindre saker. Skulle rekommendera!
Alfabeto Giapponese, Scrittura Di Lettere Istruzione esg
BRA
användbar för nybörjare
Perfekt för att träna hiragana och katakana すごい! Men det finns en sak, på testfliken blandade du ihop (ri) り i higarana med リ i katakana.
Väl. Jag gillar din app. det var lätt att använda. Men får jag fråga något. I "Katakana" förväxlades jag med "ji" varför är det skrivet med olika tecken trots att de är samma.
Enkelt men effektivt! Bara en liten sak. När du avslutar ett anpassat test och väljer "svara" förblir svaret på de många svarsfrågorna registrerat och skickat, så jag kan bara välja nästa. Jag antar att svaret borde börja testet från, eller hur?
Denna app är bra för att lära sig
Jag älskar den här appen så mycket. Särskilt jag älskar Konomi-kun... hon är fantastisk!!😊😊😊😙😙 hon är bäst i den här appen😍
Någon sa en gång till mig att världen kommer att rulla på mig, jag är inte det vassaste verktyget i skjulet
Jurassic World™: The Game Simulacije iooa
Jag använder det i ett par dagar. Det är väldigt användbart, speciellt hur det visar skrivningen. Det hjälper mig att lära mig japanska alfabet.
Bra praxis att lära sig hiragana!
Wow nu vet jag hur man skriver japanska ord tack för den här appen nu vet jag ladda ner den nu
Lätt att lära sig alfabet!
Enkelt och användbart
Trevlig app.. Jag rekommenderar att ha frågesport av romanji till hiragana eller kanji
Vackert tillfälle att lära sig japanska alfabet
Som wat da anime är den här appen
Det är en bra app för att lära sig att skriva japanska
Bästa appen för att skriva japanska. Tack till teamet för en sådan underbar app.
fungerar inte
Det här spelet är användbart om du vill lära dig det japanska alfabetet!
Bra app
Jag älskar den här appen eftersom jag är en halv japan med filippinska så さようなら
Detta är den bästa källan för att lära sig japanska alfabet
Jag gillar😍 bra app
hjälp är den här appen har engelsk översättning jag förstår inte alfabetet snälla om nej, lägg till
Tack så mycket
Jag kan inte skriva endlish särskilt bra. Jag vill säga att den här appen är väldigt bra för mig. lutningen är bra på grund av den här appen
Tack för att du gjorde den här appen till den här appen att lära sig och nu kan jag skriva alfabetet.
Fantastiskt, lätt att lära av förtjänar helt 5 stjärnor⭐🌟💫
Japanski Alfabet, Pisanje Japanskog Pisma Obrazovanje vbcs
Bra app, den hjälper verkligen mycket.
riktigt användbart
det är en bra app som du enkelt kan lära dig deras alfabet
Första gången men mår bra ☺️
Alldeles för finskigt och krångligt. Den här appen är löjligt kräsen när det gäller din handstil och är superfrustrerande som ett resultat.
Det är ett mycket användbart verktyg att använda innan du pratar japanska. Det ger dig ett mycket snyggt organiserat alfabet som lätt kan användas för att studera. Jag skulle rekommendera den här appen till alla som börjar och vill lära sig sina symboler innan de pratar japanska.
Esculent
så cool och kan lära sig lätt